Vlasnici kompanija često pokušavaju postići ravnotežu između vremena koje troše na marketing svojih proizvoda i usluga, i vremena kada obavljaju svoj posao. Ponekad je upravo postizanje balansa veoma teško i jedan od razloga zbog kojeg oglašavanje na društvenim mrežama stavljaju u drugi plan, jer smatraju da je njihovo održavanje dugotrajan proces. Međutim, to nije u potpunosti tačno i uz ispravan pristup i planiranje, moguće je postići željeni balans. U tu svrhu neophodno je znati kada i koliko često treba objavljivati sadržaj.
Na svakoj društvenoj mreži postoji približna učestalost objavljivanja koja optimizira sposobnost kompanije da se poveže sa svojom publikom. Previše objavljenog sadržaja nije dobro, kao ni premalo jer time potencijalne kupce tjerate od svog brenda. Ukoliko ono što objavljujete ne donosi odgovarajuću vrijednost vašoj publici, onda nije vrijedno postavljanja na društvene mreže. Donosimo vam dva osnovna pravila kojih se trebate držati prilikom objavljivanja na društvenim mrežama.
Više o ovom čitajte na:
https://mojweb.ba/kada-i-koliko-cesto-trebate-objavljivati-sadrzaj-na-drustvenim-mrezama/